MMommymomm kusura bakmayın mesajınızı yeni gördüm.Benim kızımında öyle takıntıları var ama bizim kızımızdaki durum çok farklı diyalog kuramadığı için,genelde kreşte olduğu zamanlar güvende hissetmek için tutar elinde.her çocuk mutlaka bazı dönemlerde oyuncak kaşık vs.bunlara kısa süreli bağlanır.ama göz teması kurması ismine tepki vermesi çok önemli.yinede benim söylediklerimle evham yapmayın kıyaslamayın çünkü maalesef otizm çok farklı bi durum.eğerki göz kontağı kurmuyorsa,kendi etrafında parmak ucunda dönüyorsa mutlaka ilgili kurumlara başvurun🙏