masal_53 benim bebeğimde de hırıldı vardı temizledim açılmadı sonra bi baktım öksürük başladı gittik doktora mecbur ana baba günü cidden çok kalabalıktı , neyse hava verdiler burnu temizlediler ciğerlere inmemiş şükür yine de gitmekte fayda var şimdi burun sprayi kullanıyoruz daha rahat uyuyor nebulazatör cihazı var evde bizde bi kere yaptık hava verdik sık sık emziriyorum rahatladı biraz