Kızlar bebeğim 4 aylık son günlerde böyle ara ara nefesi kesilir gibi oluyor böyle yüzüne üflersinizde nefes alamaz zorlanır ya o şekilde oluyor normal mi acaba heyecanlanıyor mu da yapıyor anlamıyorum ama bugün uyurken oldu zor nefes alarak uyandı çok korktum