salakmisincemilee Arkadaşlar sorum başlıkta kullananlar varsa biraz bilgi verir misiniz almaya değer mi??
Bebiskomm salakmisincemilee ben kullanıyorum tum dnya tvleri kanalları var disneyplusta var icinde benim esim sırp fransız Fransızca ve sırpca kanallar da var macları ordan izliyor bende mesela suanda masterchefi iptv den izliyorum her gittigi yere tasır onu
Deletedmom_875 Evet değer. Senelik makul bi ücrete dijiturk kanallarini, exxen, puhuutv blutv gibi hepsini izleyebiliyorsunuz. Güncel filmler ve günlük diziler de yükleniyor biz kullanıyoruz çok memnunuz
Deletedmom_875 salakmisincemilee Evet oluyor hepsi. Internetiniz ne kadar hızlı ise aldığınız verim o kadar artıyor tabi ki. Bizim hızımız 100 mbps fiber
salakmisincemilee Alerjikkoala internet hiziniz nedir peki ablam yurtdışında internetinizin iyi olması gerekir diyor
salakmisincemilee Bebiskomm yagmurkokusu_ tugceo92 Dytseyran Pastaneusuluislakkek Bebiskomm internet hiziniz nedir hanımlar ablam yurtdışında kullanıyor internet hızının çok yüksek olması gerektiğini söylüyor
Pastaneusuluislakkek salakmisincemilee eşim aldı nisan ayında şimdiye kadar ben 1 sefer açtım, eşimtoplasan 20 dir. TV izleme alışkanlığımız yok, maç izliyoruz bir tek. Bence maçlar için değer
Dytseyran Biz de kullanıyoruz. Çok memnunuz. Son zamanlarda artan fiyatlardan ötürü bu daha mantıklı geldi. Ve ikinci yılı yeniledik geçen hafta. Tavsiyemdir. Soracağınız bişey varsa sorabilirsiniz bana.
Bebiskomm salakmisincemilee yurtdısında cok yuksek hız var hic yavaslama kesilme olmuyor fransadayken biz elli euro senelik oduyoruz iptv icin. turkiyeye de getiriyor burda hız en yuksek hızda olanı secmistik 160 tl faturası olanı internette ttnetin turkiedeki. calısıyor. takılınca kanalı degistirip bida acın devam eder