1997a gazı olabilir kuzum sütünü biberon ile verme meme reddi yapıyor maalesef. Huzursuz diye asla doymuyor gözüyle bakma. Sen hep sütüne güven. Oğlum o zamanlarda 5 dk bilr zor emiyordu noluyor böyle basta iyi duruyor bile diyordum sonra kontrole gittik kilosu iyi çıktı dedim tamam demekki böyle az bile emse doyuyor