Mlkkrm Kızlar bebegım 2 aylık anne sutu verıyorum ama ek olarak gunde 2 kere mamada verıyorum sabah aksam 90 90 olacak sekılde aptamil 1 kullanıyorum ama bızde kabızlık yaptı bebegim 3 4 gunde bır kakasını yapıyor kızlar norml mi ? mamayı degısmelimiyim ? Neye gecebilirim ? Mamasına zeytinyağ koyan varmıs koysam fada edermı ne kadar?
Miniktirtillarim Mlkkrm bebelac gold kullaniyorum hic kabiz yapmadi cok memnunum 1 aylik gund4 3 bazen 4 kez veriyorum
Berfn19_07 @Mlkkrm bizde 1.aydan beri mama kullanıyoruz araştırmalarıma göre sma en iyisi onu kullanıyorum bebeğim içmek istemedi acaba mamayı mı sevmedi diye düşündüm aptamil aldım onuda istemedi geri smaya döndüm anne sütüne en yakın hazmı en kolay mama diye biliyorum aptamili doktorlar pek önermiyor zeytinyağı kullanmayın bağırsakları alıştırmayın bence bi süre sonra zeytinyağıda fayda etmez mamayı değiştirerek denemenizi tavsiye ederim
Seymanurrrrr Mlkkrm dogdugundan beri mama kullanıyorum dogru mama bebekten bebege degişir ben dogru mamayı bulana kadar 5 6 tane mama degiştim hepsi kabız ve gaz yapmıştı en son hipp e geçtim cok şükür geçti malesef mama olayı biraz deneyerek oluyo ama mamasına Bi çay kaşığı zeytin yagı koyabilirsiniz doktorlar bile öneriyo
nurcmr Mlkkrm merhaba ben de aptamil 1 kullandım aynı sorunu ben de yaşadım gaz da yaptı sonra hipp kullandım onda sorun yaşamadım ama bebeğin gelişimini aptamil kadar sağlamıyor malesef kilo aldırmıyor
nurcmr Mlkkrm evet şimdi aptamil prosyneo kullanıyorum birde sab simplex gaz damlası pek sıkıntımız yok gibi Mamayı bazen gece veriyorum bazen hiç vermiyorum ama yine de kaka sıklığı azaldı kabız değil yapınca sıvı yapıyor ama eskisi kadar sık yapmıyor
Berfn19_07 @DevrimciAnne hacettepe üniversite hastanelerinde çocuk doktorları özelde takipli olduğumuz doktorumuzda laktoz oranın fazla olduğunu söylemişti umarım açıklayıcı olmuştur
DevrimciAnne Berfn19_07 laktoz oranın fazla olması mamayı kötü yapmaz bağışıklığı destekleyen tek mama Aptamil golden goat kullanan biri olarak bunu gönül rahatlığıyla söyleyebilirim ( mecburen ) çocuğumu uzun süredir sadece mamayla büyütüyorum Tüm doktorlar dememelisiniz kendi doktorunuz dile getirmiş
Bisraa Mlkkrm zeytinyağı koyabilirsin kakasını yumusatir ama 3-4 günde kaka yapmasına kabızlık denmez gastroenteroloji doktorumuz dedi önemli olan yaptığı kakanin kıvamı
irinasofia Mlkkrm kızım 2 aylıkken bizde oyleydik 3 gün yapmadığı olurdu düzene girer bu arada aptamil kullanıyorum bende