Minik-1 bende normal doğum yaptım. 40ım dolduktan sonra , kadın doğum doktoruna kontrol amaçlı gittim. Aslında herkesin yapması gereken bir şey bu. Benim tavsiyem doktora görünün. Bakıp dikişlerin güzel dikilmiş sorun yok demişti. Zamanlada şekil olarak düzeldi zaten🙂 bence ağda yapmak için çok erken tavsiye etmem.