Ysgl26 Kızlar bugüne kadae ihtiyaç duymamıştım ama manuel pompayla artık sütüm gelmiyor baya da azaldı.. kullandığınız ve memnun kaldığınız bi marka varaa yarın almaya gidicem
kahvekokusuu Ysgl26 lansinoh kullandim tekli olanı cok memnundum benim sütüm kesilmişti 1 ay sonra bu makineyle düzenli sagimla tekrar geldi🤗 bundan önce avent almıştım hiç memnun kalmamistim
Elika00 Ysgl26 bütçen varsa otomatik olanlardan al göğsüne takıyorsun işini yaparken o kendisi sağıyor yurtdışından geliyor sanırım 1000 küsür lira. Ben şimdilerde öğrendim valla bilseydim verir alırdım. Sağarken görmediğin ve işine devam ettiğin için süt arttırıyor
Elika00 Ysgl26 giyilebilir göğüs pompası diye aratırsan bulursun. TikTok da bi kadın var ondan görmüştüm araba kullanırken bile süt sağıyor
Ysgl26 Kızlar aventler lansinohlar çok pahalı çiftli arıyorum ve en fazla 1000 lira bütçem var.teşekkürler kiwi yi duymuştum e bebek in kendi markaları baby plus baby mon falan da iyi diyorlar kullanan var mı diye merak ettim
Elika00 Ysgl26 canım bütçeni arttır ve söylediğimi al inan çok dua edersin 🍀 2.el varmı bak ya da AliExpressten bak orda daha uygundur yurtdışında tanıdığınız varsa onlar da gönderebilir