Musabnannesi Arkadaşlar ben başvuru yaptım sonuç hala yok. Ama şunu merak ediyorum sosyal yardımı alan arkadaşlarıma sesleniyorum 🫣 herkesin evine gelip baktılar mı
bundlebeach Musabnannesi hayir bana gelmediler odemede yatti cektimde sonrasinda gelirlermi bilemiyorum
iki_prens_annesi Musabnannesi bize geldi ama ewi kontrol etmedi bi kac soru sorup imza atip gtti o kadar yardim cikmadan once geldi ama
hayalperest__ Musabnannesi bizde yazıldık biz evde yokken gelmişler sanırım komşu söyledi sonuç çıkmadı yardım . Benim size bir sorum olacak bu doğum parası için nereye başvuruyorsunuz aldınız mı siz baktım e devlete de yatan birşey yok
bundlebeach Arslann97 çocuk sayısına göre degisiyor 1 veya 2 cocugu olanlar 1200 tlden ödeme yapiliyor
bundlebeach Arslann97 1 ay degerlendirme sureci belkide daha fazla degerlendiriyorlar eger kabul edilirse ayin ilk 10 gun icerisinde odemeler tamamlaniyor ve 1 sene boyunca alinabiliyor