Selim132402 Annesinin-pasasi benimde 1.5 aylık bebeğim var. İlk defa Cesaret edip bugün bir çay kaşığı kadar verdim. Kolik bizimkisi. Ama çok etkisi olmadı sanki. Yada ben verilecek zamanı tutturamadım :/
Ygtek Annesinin-pasasi ben verdim canım 34 günlük oğlum sabah akşam verdim iyi geldi direk gazını kkasını yaptı
Alperenin_Annesi43 Annesinin-pasasi bende vermiştim kimyon ama bizim Dvit damla yüzünden gaz oluyormuş meğer bence gaz problemini ogrenmeniz daha önemli
Ygtek Annesinin-pasasi bi su bardağı kaynamış suya bi çay kaşığı kimyon döküyorum ılık olunca bi çay kaşığı veriyorum çok rahatlatıyor. Akşam üstü bidaha veriyorum
Annesinin-pasasi Alperenin_Annesi43 evet o damla çok gaz yapıyor damlasını değiştirdik ama normalde de gazlı bir bebek
Tugceadil Sab simplex iyi gelmişti bizde yada bio gaiga ikiside çok güzel. Kimyon rezene bnde faydasını görmedim