Doruk-_ Keremarden benim bebeğim 3 aylık ken dönmeye çalıştı sürekli şuan 4.5 aylık dönüyor ama kucakta durmayı daha çok seviyor
salakmisincemilee Keremarden 4 aylıkken döndü 7 aylık emekledi 9 aylık yürüdü şu an 10 ay 22 günlük pıtı pıtı yürüyor yanımda heryere
esraanurrr Bizimki 5 buçuk aylık biraz tombik benim ufak yardımlarımla dönüyor ama mesela bezi yokken daha rahat döndüğünü farkettim desteksiz. Ki o da yeni başladı endişe etmeyin her bebek farklıdır ama yüzüstü bıraktığınızda ufak ufak desteklerseniz benim gibi iyi olabilir. Mesela yan yatırıyorum hafif hafif dönsün diye popodan iter gibi yapıyorum
3bebekannesi3 Doruk-_ merhaba bizde 4.5 ayligiz siz haziranın kaçı bizimde henuz calisiyor ama dönemedi kendi
Anneko salakmisincemilee benim kızım da 9 ay 20 günlük bağımsız bir şekilde evde her yere gidiyor yürüyor ama dışarı çıktığımızda biraz korkuyor normal mi bu sizde de böyle oldu mu ? Birde erken yürüdüğü için içe basar diyor herkes sizin böyle bir sorununuz oldu mu ? Kusura bakmayın çok soru sordum
Seker-portakali @Keremarden bizim oğlan da 4 aylık hala dönmedi, pek de niyeti yok gibi. Bir kaç gündür dönme egzersizleri yaptırmaya çalışıyorum, bakalım işe yarayacak mı. Ancak her çocuk farklı o yüzden pek de takmıyorum, hazır olduğunda yapar inşallah
esraanurrr Keremarden çevresine dikkatini çeken nesne oyuncak vb şeyler koyun ulaşmaya çalışınca mecbur dönmek zorunda kalır çabalar. Benim oğlumda öyle sevmiyor yüz üstü yatmayı göğsünün altına yastık koyuyorum biraz daha yüksekte kaldığı için süre uzuyor dilerseniz öyle deneyin
BebekE Keremarden ben de çok egzersiz yaptırdım dönmesi için ama o ne zaman isterse o zaman döndü. 8 ayı buldu tam dönmesi neredeyse.
Nazlinci Keremarden 2 aylıkken döndü. Ama her bebek aynı değil. Benim arkadaşımın kızı6 aylık emekliyor. Bizimkinde tık yok. Gelişimi farklı yakında dönecektir giç merak etmeyin
Sedaybars 3bebekannesi3 biizmki de 17 haziran dogumlu 4.5 aylık dönme yok malesef alıstırma yapıyoruz ama kendi dönemiyor biraz tombik ondan da olabailir
salakmisincemilee Anneko ben dışarda yurutmedim henüz canım hafif içe basıyor evet onun için ayakkabı almak gerek