Ozgedgdu
Kızım kabız oldu sanırım evdekiler ben yokken biraz muZu fazla kaçırmış mamalarına koymuşlar 😞 Dün bir farkettim kakasını yapamıyor bir de tahriş olmuş poposu zorlanmış galiba. Dün hemen kayısı kaynattık şuyunu içirdim kendisini de yedirdim ama işe yaramadı sabun parçasını denedim evet biraz yaptı ama tam olarak gelmedi daha önce bir kez daha olmustu sabun işe yaramıştı ama bu sefer zorlanıyor kızım 7aylık bugün neler yedirsekde ona düzelse tecrübeli annelerim tavsiyelerinizi beklıyorum