yigitinaannesii Kızlar merhaba, Bugün market de alışveriş yaparken “önlem” bebek bezine denk geldim. Fiyatı epey uygundu. Sleepy son günlerde bebeğimin arka bacak kısmını kesiyordu. Deneyeyim ne kaybederim dedim. Şimdi taktım da bir tane dokusu cidden çok güzeldi. Trendyoldan yorumlarına bakayım dedim hep “5.00” veya en düşük “4.7” falan. Var mı aranızda kullanan? Memnun musunuz?
mysa2 yigitinaannesii hastane de yatarken oğluma vermişlerdi o an hazırlıksız yakalanmıştık ama pişik yapmıştı bize 1 paket bezi çöpe atmıştım
Haffuse Benim kardesim kullaniyordu yigenime… cok memnun oluklarini soyluyordu, Ama ikinci yigenimde sizinti yapmis😅 Dene bakalim, insaAllah memnun kalirsin… ben bezde, yerli markalari severim🤗
DygkkAaD Bende onlem kullanıyorum 4 aydır ne sızdırma nede pişk vs hıc yasmadım cok memnunum hem hesaplı hem kalıtelı sevgıler😊❤️
yigitinaannesii [silindi] Hassas mı peki bebeğinizin cildi? Bariyer kullanıyor musunuz? Ben doğduğundan beri mustela pişik bariyeri kullandım ve hiç şimdiye kadar pişik olmadı. Bi dediğim gibi geçenlerde kesmiş biraz sleepy
ilk_nur_89 yigitinaannesii bende markette uyguna görüp 1 paket alıp denemiştim. Gayette memnun kaldım. Hassas cildi olmasına rağmen pişik yapmadı. Ama çiş göstergesi yoktu. Çiş göstergesi olunca çocuğun ne kadar çiş yaptığını anlayabiliyorum. Onda anlayamadım. O yüzden devam etmedim. Goo.n marka bezden çok memnunum ona devam ediyorum.