Bebeğim 3 aylık erken uyku işaretlerini yakalar yakalamaz uykuya götürülürse daha kolay uyuyacağı söyleniyor.Bunlar neler ve siz bebeklerinizi nasıl uyutuyorsunuz özellikle gündüz uyutmanın kolay yollarını bulanlar varsa yazabilir mi çok zorlanıyorum 😩