Efee00 3 aylık bebeğim huzursuz iştahsızlık mama almayı reddediyor başına böyle bir olay gelen var mı be kakası yeşil 8 saat aç kaldı zorla kaşıkla mama verdim
Efee00 zeynep51 aşırı şekilde tedirgin oluyorum bide bugün üst üstte yeşil şekilde kaka yapınca korkuyorum başka bir şey var mı diye
gulcegulkan Efee00 Allah sabır versin bacim bizde de aynı dert var Allah büyük dert vermesin ama cok cok uzgunum uyurken veriyorum bazen gunduz de iciyor napsam ne etsem olmuyor eski haline dönmuyor
Hbbkarabey Efee00 3 ay 12 günlüğüz bizimkide aynı uzun bi süredir napacağımı şaştım ya bende, ne düzgün emiyor ne de uyuyor aç olduğu için daha da çok ağlıyor ayakta evin içinde gezdirerek azda olsa emdirmeye çalışıyorum o az emdikçe sütümde azaldı 😓
Nistik Efee00 plates topunda kucaginizda hoplatarak verin ben de meme reddi yaparken yaptim bikac kere aldi sonra tekrar devm. Bizde 4. Ay atagindayiz meme reddi yasıyoruz sadece uyurken emiyor. Bide bebekler keşfetme zamaninda oldugu icin dikkatleri dağılıyormuş. Yeşil kaka da tek basina bir anlami yok ateş fln yada huysuzlugu varsa bi sıkıntı olabilir onun disinda normal benim kizimda bazen yesil yapiyor.
NurY Efee00 yeşil kaka sanırım normal değil ,bunu doktora sormalısınız çok geçmiş olsun sekiz saat uzun bir süre 🙏
Ecrin4161 Efee00 canım benim bebeğimde çok mama içerdi azaltmaya çalışırdık 3. Ayına girildiğinde mama reddi yaşadım kucağıma alıp oynuyorum hareket ediyorum konuşuyorum ve öyle veriyorum sende dene istersen
denizinannesi7 Efee00 benim bebeğimde 1 ay maalesef doktorumuzu ve hemşiremizi yıldırdım diyebilirim neler denedim acıkınca yer diyor doktorumuz bırak 7 saat bile aç kalabilir diyor onlar bizim gibi obur değil acıkınca elbet yiyecek diyor tabi ki sağlık açısından bir sıkıntısı yoksa tabi anne olarak sabır etmek çok zor hele güzel güzel mamasını içen bebekleri görünce neden benim bebeğim böyle diye insan kendisini sorguluyor
Efee00 [silindi] 2 ay çok güzeldi emziriyprdum daha sonra bir anda kesildi sonra geldi ama az oluyordu şimdi de damla damla