Tekoshi Kızım sütüm yokken de böyle uyuyor uyandırmakta güçlük çekiyordum, sütüm gelince kendiliğinden uyanıp 10 dakika emip tekrar uyumaya başlamıştı ama şimdi iki gündür yine uyanmamaya başladı, alt değiştirme, ayağıyla bacağıyla oynama ne deniyorsa yaptım ama yok bana mısın demiyor, kaç saat oldu hafif ayıkır gibi olunca da bir kere çekip tekrar uyuyor, ne yapacağımı bilemedim 😕
Loveis16 Tekoshi 1 ay çektim çok zordu saatlerce uğraşıyordum özellikle geceleri ıslak bezle ayağının altına ufak cimciklerle uyarıyordum ne desem boş aslında 10 dakika emsin diye 1 saat uğraştığımı biliyorum en faydalısı ıslak bezdi sanırım
Aslyamanakyol Tekoshi sarılık ve odanın sıcaklığı da uyku yapar bulunduğunuz ortam cok sıcak olmamalı
guno Ilık suyla rahatsız et. Bacaklarını vs ıslat. Emmedikçe şekeri düşer, şekeri düştükçe uyur. Kısır döngü yani. Sarılık olabilir zaten yeterli beslenmezse. Mama alıp ağzına sıkabilirsin, onun tadına uyanınca da meme verebilirsin.
Tekoshi guno denedik ıslatmayı filanda ağlıyor, emzireyim diye yatırınca tekrar uyuyor, tamamen ayıkmıyor. Bunun standardı ne acaba karnı doysa bile yinede 2 saatte bir uyandırmak çok mu önemli
Tekoshi Ikizannesi06 sarılığı vardı ama doktor müdahale edilecek kadar değil dedi, en yakın hastane 40 km bebekle ve altımda dikişlerle araba yolculuğu çok zor oluyor, pazartesi sağlık ocağına götürsem geç mi olur acaba
Tekoshi Aslyamanakyol evet odamız çok sıcak oluyor, daha mı serin tutmalıyım bu sefer de hasta olmaz mı 🥺
mczm__ Tekoshi aynı şeyi gece bende yaşıyorum gündüz hiç sıkıntı yok çok şükür ama gece uykusuna yenik düşüyo. Zar zor da olsa uyandırıyorm biraz emiyo tekrar uyuyo
Tekoshi mczm__ gecede uykuya geçiş problemi yaşıyor, zor ayıkıyor ayıkınca da sürekli memede olmak istiyor, emziriyor yatırıyorum tekrar aranmaya başlıyor, böyle böyle iki saat uğraşıyorum ortalama, her şeyi ayrı zor bu bebek işinin 😮💨
Myagmurr Tekoshi kesinlikle çok önemli hatta hatta gerekirse 1 saatte 1 emzirin sarılığı anca böyle atar
Zuleyham Tekoshi bebeğinde sarılık yoksa iki saat önemli değil bence benim iki çocugumda doğdukları günden beri 3 4 saatte bir uyanırlardı emip yatarlardı çok şükür bi sorunda olmadı
Myagmurr Tekoshi gözüne bak beyaz kısmınına. Doktorum oğlumun karnına 5 parmağını yaslayıp çekiyordu bariz alt teni başka renk oluyordu hemen. Sarılığı olduğu için. Zaten bu kadar uyanmaması sarılığın yükselmesindendir önemli bir durum bence ihmal etmeyin götürün
Tekoshi Bisraa bende bugün sırf uyansın diye altını açtım iki kere, değiştirdim hafif soğuk ıslak pamukla sildim, uyandı ama memeye koyunca iki dakika emmeden geri uyudu. Ama bir ara uyandı yarım saat filan bakındı sonra 10 dakika emip tekrar uyudu, bu iyiye işaret heralde dmi?
Ikizannesi06 Tekoshi yanlış anlamayın ama sezaryen dikişlerimle günlerce hastaneye gidip geldim. Sizi anlıyorum her gebelik sonrası ağrılar dikişler bir olmaz o zaman şöyle bir yol izleyelim en son ne zaman doktor size bunu söyledi? Emzirme sürenizi bu süreçte mutlaka sık tutun. Ne olursa olsun mutlaka maksimum 2 saatte 1 beslenmesi gerekiyor. 1 saat önce normal çıkan kan şekeri 1 saat sonra birden düştü ve ışık tedavisi aldı benim oğlum. Uyanmadığını ısrarla hemşirelere söylediğim halde normal dediler halbuki bana.. neyseki henüz hastaneden çıkmamıştık
mczm__ Tekoshi kesinlikle öyle artık uzun süre oturmaktan belim ağrıyo bu yüzden yatarak emziriyorum beraber uyuyoruz, başlarda bir şey yaparım diye korkuyodum ama uykum hafif her hareketinde uyanıyorum.
dumeka Tekoshi oda sıcaklığını 27 derecenin üstüne çıkarmayın. Soğuk değil sıcak hasta eder. Bebeğin kıyafeti de sizin giydiğinizden ince bir kat fazla olsa yeter kat kat giydirmenize gerek yok. Sıcaktan da bayılıp uyuyordur. Gözlerini açtığı zaman rengine dikkat edin sarılığı ne durumda. 2 saatte bir emmesine de gayret edin eğer hiç emmiyorsa sütünüzü sağıp ağzına damlatın çay kaşığıyla ben öyle yapmıştım üç gün boyunca suya bile soktuğum halde uyanmayan bebeğime.
Aslyamanakyol Tekoshi bir arkadaşım da bebeğinin uyanmadığını ve odanın cok sıcak olduğunu söylemişti 21 22 derece sıcaklıkta duruyor benim bebeğim uyandırmak için altını açıyorum bezini değiştiriyorum ve konuşuyorum sizde deneyebilirsiniz, aksine cok sıcak ortamda kalması hasta eder çümkü bu sefer vücut sıcağa alıştığı için ilk soğukşa karşılaştığında hasta olur. Elbet dıları cıkcak o yüzden cok sıcak da çok soğuk da iyi değil. Sağlıkla kolaylıkla büyütün inşallah 🌸
Tekoshi dumeka buraya yazdığımdan beri yani 5 saat içinde iki kez uyandırdım emdi 10 ve 15 dakika kadar, ilkinde de bi yarım saat uyanık kaldı, şimdi de uyandı etrafa bakıyor, kendim mi evham yaptım acaba zor uyanıyor diye
Kamergul Tekoshi canım doktora filan götürmene gerek yok benim bebişimde ilk 1 ay öyleydi asla uyanmazdı burnunu sıkardık ıslak soğuk bez vururduk uyanamadı sarılık vardı zorla ağzını açar göğüsümü verirdim şimdi kendi kendine geçti sarılığı filan doktora kalsa yatış verecekti yazık minikleri ağlata ağlata ışık altında tutyolar hiç gerek yol bi kaç ay bekle geçer
Ikizannesi06 Kamergul şaka mı yapıyorsunuz ? Sarılık yüzünden beyin hasarı alan birçok bebek var. Kendi kendine geçecek bir olay değil sık beslenme ile atlatılacak bir durum. Zaten sarılığın belli bir sınırı var o sınırda olmazsa yatırmıyor doktorlar.
duruguzel Kamergul kafanıza göre yönlendirme yapmayın. Yatış veriyorsa doktor değeri yüksek olduğu içindir. Sarılık değerinin çok yükselmesinden ve zamanında doktora götürmemekten yatalak kalan kuzenim var. Hiçbi vücut fonksiyonu tutmuyo. Lütfen bilinçsiz bilgilendirme yapmayın. Doktor sanki zevk için ağlatıyor bebeği
_eay_ Kamergul kafalarına göre yatış yapmiyo doktorlar bu sariliktan kaç tane bebek rahatsizlandi haberiniz var mı
Berring Benimde bebeğim şuan 2 aylık oldu.ilk doğduğunda sarılığı bayağı yüksekti ve ne yapsak uyanmazdı.yanlış olabilir belki ama ben 3çay kaşığı şekerli su vermiştim.yorulup emmedigi icinde sütümü sağıp vermiştim.