Biricigm bu durum oluyo maalesef benim kızım 2,5 yaşında aynı durum onda da başladı. Karşı komşumun kızı da 4 yaşına girecek ocak ayın da onda da var. Dediğiniz gibi kapıda bile konuşamıyoruz. Arada bir gidin her ağladığında gitmeyin ağlamanın çözüm olmayacağını anlasın. Bir de nacizane tavsiyem tek göndermeyin siz de gidin Hem siz de gidersiniz geldik ama 10 dakika sonda gidicez gibi sınırlamalar koyabilirsiniz. Biz bu şekilde sınır koyarak ilerliyoruz. Özellikle havaların soğumasıyla çocuklar eve tıkıldı anlayabiliyorum bu durumu.