Kızlar ne diyeceğim ne yapacağımı bilmiyorum sanki kocaman bir boşluktayım çok şükür 2 sağlıklı evladım var ama bilemiyorum neden böyle çok üzülüyorum istemsizce bebek gelişmediği için doktorum artık bana zarar vereceği için bugün kürtaj yaptı çok üzüldüm gerçekten bilmiyorum napacağımı Allah kızlarıma hayırlı ömür versin inşallah ama gerçekten annelik çok başkaymış daha minicik bir parçayı bile bırakmak çok ağır geldi içimi dökmek istedim …