tkcmn biz antibiyotik tedavisi alıyoruz şu an. Tek iyi olsun da yapacak birşey yok malesef. Ben de serum fizyolojik sıkıyorum sonra çekiyorum aspiratörle, daha iyi temizlenmiş oluyor çekmezsem bayağı kalıyor burnunda. Şimdilik bi sıkıntımız olmadı inşallah kızarma filan olmaz