premsesannesi22 35 günlük bebeğim sürekli emiyor normal mi? Uyanık kaldığı bütün süre boyunca emmek istiyor sebebi nedir sizce
zeynep51 premsesannesi22 benim bebeğim de doğduğu günden beri öyle 2 aylık olduk hala devam güvende hissediyorlar kendilerini öyle her yerim tutuldu emzirmekten 😂
Omeraslan premsesannesi22 ilk zamanlar öyle benim oğlum iki aylık olunca daha azalttı. Artık kendi kendine vakit geçirmeye sesler çıkartmaya başladı. Beni sadece gerçekten acıkınca istiyor😀
[silindi] premsesannesi22 benim kızım da sürekli emmek istiyor çünkü gazı var ve emerek rahatlıyor 😓 siz de bebeğinize bakın belki gazı vardır ıkınıyor mu bırakınca ağlıyor mu bunları gözlemleyin🥹
emremine99 premsesannesi22 ayy canım ya bnde senin tam tersini istiyorum canım ya bizim kide emmiuor emmek için zorluyorum ayakta emziriyorum yürüyorum hani dihorum ki emsin yeyer ki auajta durayım cunku emmese biz anneler sknti çekiyoruz
zeynep51 premsesannesi22 doyuyorlar bende ilk başlar öyle düşünüyordum kilosu iyi gidince düşünmeyi kestim 😂😂