Yeldan Bebegim 5 ay 15 günlük ağzından ıkı üc sn kadar hızlı nefes alıp veriyor genel durumunda bir sıkıntı yok ama ara ara yapıyor bugun ılkkez ek gıdaya basladm keci yogurdu kasıgın ucuyla verdim ondan mıdır? Yoksa agızdan nefes alıp vermeyımı kesfediyor cok endişeliyim lütfen yardım edin
Buciii Umarim birsey yoktur ama siz tedbir amacli cocuk kardiyolojisine bir götürün isterseniz. Kafaniz rahatlamis olur. Demir eksikligide buna benzer durumlara sebep olabiliyor
nazan34 Yeldan tam da o aylarda bizdede oldu.videosunu doktora çekip gönderdim.sorun yok oynuyor bebekler böyle şeyler yapar dedi. bu arada doğumdan kaynaklı ufak bir problem için kardiyolağa devamlı kıntrole gidiyoruz o da herhangi bir sorun yok dedi. tıkanıyor mu kontrol edin ve uyurken ya da sakinken yapıyor mu durumunu zaten anlarsınız. bana normal gibi geldi
Yeldan nazan34 teşekkür ederim ilginiz için sakinkende yapıyor bazen hic yapmıyor belli bir düzeni yok uc kez hızlı soluk alıp veriyor ama bugun yrni basladı ouun oynarken de yapıyor huysuzkende en son bir hafta önce gittigimiz doktor kalbi dinledi gögsünün üstünden tamam bir sıkıntı yok dedi ama tabi ne derece güvenli yöntem tartısılır kimileri agızdan nefes almayı öğreniyor diyor 0-6 ay burundan alır diye ins böyle bişidir
nazan34 Yeldan evet bencede ağızdan nefes almayı öğreniyorlar. heh he, heh he, heh he şeklinde yapıyordu benimki göğsü inip kalkıyordu. hala devam ediyor gerçi.heyecanlanınca özellikle
Dildeniz Yeldan yani şöyle heyecan yaptıkların da olur yemek yedikten sonra olur o an ses çıkardıysa olur bunlar gayet normal ama öksürük varsa hırıltı varsa mutlaka doktora görünün
Yeldan Dildeniz yok oksuruk hırıktı hıc yook daha cok döndügü zaman yapıyor donup gobegının üstündeyken dılını dısarı cıkarıp hızlı hızlı nefes alıor sora öööggghh gbi bişş yapıo oyunmu yapıo yoksa nefesımı yetmıor anlamadm doktor gecen hafta gıgsunu dınledı ama eko degil bır sıkıntı yok dedi ama öke kalp anlasılırmı bılmem suan uyuyor birnsattır basındayım hıc olmadı ses fılan yok
Mirac_21032019 Dildeniz tamda bunun icin bi post acmistim bugun bebegim sirt ustu yatarken genelde iç çeker gibi agizdan nefes aliyo 2.3 kere heyecandan olabilirmi
Dildeniz Yeldan ozman dediğim gibi heyecan yaptığı için oluyor bak benim oğlum akciğer enfeksiyonu geçirdi ben iyi bilirim hızlı nefes almasını şükür aylar geçti üstünden ama Emel’lerine yada ses çıkarırken hızlı nefes alır aha yine mi derim sonra oturunca normale döner yada uyuyunca
Dildeniz Mirac_21032019 olabilir onların ciğeri çok küçük normal bu refleksler hırıltı yoksa öksürük yoksa genel durumu iyiyse evet normal genel durumu önemli