Emine003 ben kilo başı 1 damla ile başladım bebeğimde fizyolojik anemi vardi 9.ayda doktor kan tahlili yaptı demir eksikliği çıktı kilo başı 2 damla sabah aç karna kullanmamı söyledi. Demir eksikliği yoksa günlük takviye için kilo başı 1 damla, eksiklik varsa tamamlamak için kilo başı 2 damla kullanılıyormuş