Emine003 Kızlar bunu veriyorum oğluma 7265 Gr 7 damla veriyorum günde siz ne kadar veriyosunuz birde aç mı veriyosunuz tok mu
Flower123 Emine003 Bizde başlayalı 1 hafta oldu 9 kilo oğlum 8 damla veriyorum doktorumuz söyledi önerdi umarimm yükseltir kan değerlerini
sweetangell Emine003 aç veriyorum verdikten yarım saat sonra karnını doyuruyorum . Her kiloya 1 damla veriyoruz . Eczacı her kiloya 2 damla verin demiş ama öyle yapmıyorum .
Madampollyanna Emine003 oğlumla kiloları hemen hemen ayni Kilo basi 2 damla dedi bize doktorumuz,o yüzden 14 damla veriyorum
sweetangell Flower123 yaa sizde gaz yaptımı acaba sanki bizde gaz sancısı oldu 2 gündür vermiyorum denemek için
Emine003 sweetangell evet canım bende bu yüzden sordum demin bi postta gördüm arkadaşın biri 8 kiloymus 16 damla veriyomus bende size sorayım bi dedim doktoru öyle söylemiş neden ki acaba ya
Eyug sweetangell Benim de çok oldu ben bıraktım ek gıda başlayınca vericem. Tahlil vs yapılmadan verildi zaten yeterince gaz sancısı var bide bu üstüne geldi.
Emine003 Madampollyanna niye doktorun öyle dedi ki canım bende az önce bi postta denk geldim bize kilo başına bir damla dedi doktorumuz acaba hangisi doğru 😅
EgeninAnnesiiii Madampollyanna ben de böyle yaptim oğlum kabız oldu. Kilo başına 1 damla verince duzeldi
Emine003 Umutluym bize de bir damla dedi canım kilo başına bi daha gittiğimizde kontrole bunu doktorlara soralım bence neden kilo başına 1 yada 2 damla
umutunannesiiii Emine003 benim bebeğimde 4 aylık oldu ama kontrolumuze 2 hafta var yani doktor o güne randevu verdi demir damlasına da kendi kafama göre baslamak istemedim acaba bir test vs yapıp ona göre mi birde ne kadarlıkken başladınız 🤔
Emine003 umutunannesiiii yok canım test vs yapılmadi kilo başına bir damla ver dedi oğlum 7265 Gr di 7 damla veriyorum mesela ama bazı annelere doktorlari kilo başına 2 damla demiş bunu doktora sorucam bende biz 4 ay 27 günlükken başladık canım
Emine003 denizkabugu58 bize kilo başına bir damla dedi canım ya neden acaba senin doktorun açıklama yaptı mı yoksa direk kilo başına 2 damla mi verin dedi