Adetimin 3.günü ilk iki gün normaldim. Gece bebeğim hiç uyumadı o yüzden de yorgunum. Ama bugün aşırı halsizlik, baş dönmesi, mide bulantısı, elimde kolumda güçsüzlük, baş ağrısı ve üşüme var. Böyle bi şey yaşayan var mı aranızda? Sütle ilgili de hiç sorun yaşamadım bugüne kadar ama sanki bugün azalma var gibi geliyo bebeğim de sürekli emmek istiyor. Sırtım da çok ağrıyor. Önerisi olan var mı? Akşam oldu hala toparlayamadım.