Krizinka_5 Doğum öncesi terim temiz kokardı doğumdan sonra kötü kokmaya başladı bunu yaşayan var mı düzelecek mi hormonlarla ilgili olabilir mi
Elizinannesi01 Krizinka_5 doğumumdan sonra iğrenç bir şekilde sürekli kokuyor ve ter atıyordum tecrübeli bir arkadaşım normal olduğunu yağdan kaynaklı gibi birşeyşer söyledi ama sonra düzeldi tabi ki. Şuan tam 57 günlüğüz. DüZelir merak etmeyin.
Pamukkizimmm Krizinka_5 Her kadında oluyo sanırım benim de aynı.İnstagramda birinde cilt şapı diye bişey gördüm taş gibi duşta ıslatıp koltuk altına sürüyomuşsun ve 2-3 gün terin kokmuyomuş