Omergulsen yok canım yaşamadım. Bende havale yapmıştım iki kere geldi ürünüm. Yoğunluktan falandr belki . Arkadaşımda aldı çünkü bir şey duymadım. Ay inş yaşamazsın ya üzülürüm. Sen bir sıkıntı yaşarsan banada söyle bende yazarım olmadı ya. Mağdur olma,havadan toplamıyoruz parayı sonuöta