bsratetik bence sakin ol korkma. Merak etme ayrıca. Hepimiz geçiyoruz bu yollardan. Benim bebeğim yeni 5.ayına girdi. Ben aşırı şaşırmıştım bu ataklarına. Hiç durmuyor. Dediğiniz gibi ağlama krizleri, meme tutmamalar bizimki birde çığlık atmayı öğrendi. Sanırım dişleri kaşınıyor. Canı yanıyor herhalde ki. Zorla uyutmuşum uykusundan uyanıyor sürekli. Rabbim yardımcımız olsun ne diyim. Analık zor meslek😔