Ya arkadaşlar sizin de evin işi bitmiyor mu? Bıktım artık yap yap aynı 11 aylık bebeğim var bana yapışık ikiz gibi. Evimde dubleks ne alt katın işi bitiyor ne üst katın. İşin içinden çıkamıyorum artık yoruldum 🥲bıktımmmmmmmmm🥲🥲insanlara bakıyorum geziyor tozuyor süsleniyor 😀vallaha hayret ediyorum 🥲