Bebik_12 Merhaba 21 günlük bebeğim var burnu tıkalı serum yapamıyorum burnuna korkuyorum başka nasıl açabilirim burun tıkanıklığını
Yildizparlak1 Bebik_12 canım serumla hemen rahatlıyor benimde 50.gunluk bende korkuyorum.esim yapıyor serumla rahatlatıp burun aspiratörü ile çekiyor
Badesmom Bebik_12 merhabalar ben de korkuyordum ama alıştım bu yöntemden başka daha iyi bir yöntem olmadığını söylüyorlar ki bence de öyle. Bu yöntem bebeğin burnunu gerçekten çok iyi temizliyor. Korkmayın, gözünüzde büyütmeyin gerçekten hiç bir şey olmuyor bebeğe 😊 bir iki kere yapınca alışacaksınız hatta sürekli onunla temizlemek isteyeceksiniz 😊
Umran06 Bebik_12 ilk 3 ay fizyolojik serum yaptık. Ama şimdi nazal nem diye bir burun spreyi ile tanıştırdı şehir hastanesindeki doktorumuz. Çok şükür burnumuz6tıkanmuyor
Bebik_12 Yildizparlak1 oda yapamıyor bendeeee :((( zor nefes alıp veriyor kıyamıyorum başka nasıl açabilirim ki acaba
Yildizparlak1 Bebik_12 canım tek çözümü bu gibi korkma birşey olmaz yapınca rahatliyacak bebeğin onun için yapmalısın
kayraninannesiiii Merhabalar, ben önce serum fizyolojik damlatiyorum bir ya da iki damla tıkanık durumuna göre yatar pozisyonda ardından hemen burun aspiratörü ile çekiyorum baya da açılıyor rahatlıyor ☺️ öyle şırınga ile yapamam diye düşünüyorum ben de.
premsesannesi22 Yildizparlak1 bende izotonik su kullanıyorum ama yutuyor gibi oluyor zararı oluyor mu acaba