Pirayeada diğer bütün değerleri normal tekrar doktora gittik yüksekliğinin hiçbir zararı yok dedi beslenmesini kısmayın dedi zaten altında yatan başka bi hastalık varsa ne yaparsanız yapın o değer yine yükselir dedi ama başka bi hastalık olsa diğer değerleri de kötü olur dedi. Ne olur ne olmaz tedbirli olup bir ay sonra tekrar test yapalım yüksekse o zaman hematolojiye göndeririz dedi ama bişey çıkacağını sanmıyorum dedi