Kızlar selam oğlum 12-13-15 ve 24.Aylarda menenjit vurulacak 12. Ayda 1 yaş aşısı olduğu için ilk doz nimenrix 12.5 ayında oldu haliyle ikinci doz bexsero da 13.5 aylıkken olacaktı aralarında 1 ay olması için geçen hafta hasta oldu antibiyotik kullandık yeni iyileşiyor hemşire de dedi virüs varken vücudunda bir virüs daha vermeyelim bir hafta bekleyelim yani oğlum 14 aylıkken 2. Dozu olmuş olcak 15 de bir daha olacak sonra bu durum sıkıntı yaratır mı sizce başına gelen var mı ?