Bana da kadın doğum doktorum yazmıştı bebeğimde meme reddi vardı emmeyi bırakmasın diye. Belirli belirsiz çok az bir artış oldu ama zaten birinci kutudan sonra daha fazla kullanma dedi bıraktım. Çok artsaydı belki de bırakmazdım bilmiyorum pek bişey değişmedi