Bende sezeryanla doğum yaptım hemşireler sürekli meme vermem gerektiğini zaten bir kaç damla da olsa onu başta doyuracagini söylemişti daha yeni doğum yapmışsın mama vermeni tavsiye etmem sürekli memeni ver hem sarılık olmaması için hemde bebeklerin ağzında tükürükleri memeden içeri girip süt kanallarını uyarıyormus zamanla gelir canım çok geçmiş olsun sağlıkla buyut bebeğini