sweetangell Kızlar ilk defa aldım o yüzden soruyorum bu renkten alan varsa yardımcı olabilir mi ayrı ayrı alıp takım yapmak istedim ama renkler birebir aynı değil böyle mi oluyor . Grisi tabaktaki griye göre açık . Sarısı da çok tuhaf duruyor
milletsanaseymiolacak sweetangell güle güle kullanım bende kararsız kalmıştım sonra maviye yenildim ama sizdeki de cok hoş 🥰
sweetangell Aloneeee evet sarısı tuhaf kirli bi renk ikili böyle alanlar görsel paylaşmış böyle durmuyor ama bu garip
sweetangell Aloneeee yaa evet biliyorum ama ayrı ayrı uyguna geldi kaşıklar 50 tl tabak 120 ye geldi . Kaşık çok uyguna geldiği için böyle kulanacaz artık 🤭
Denizanasi92 sweetangell ya bacı ne farkeder ki gayet güzel. Bende ayrı ayrı aldım önlükle tabak tam tutmuyor ama göze batmıyor . Keşke bende bu renk alsaydım çok güzelmiş ben mavili yeşilli set yaptım
sweetangell Denizanasi92 mavili yeşilli olanda çok güzeldi ben ondada kararsız kaldım en son eşim bu olsun diyince bunu aldık 😇
pembehanm Canım bende sarı gri yapmıstım bence guzel duruyo meyve emzıgınıde sarı geı almıstım sırıtmıyo oyle
sweetangell milletsanaseymiolacak bence sizinkide çok hoş güle güle kullanın inşallah. Şu an kase de almak istiyorum bakalım indirim yakalarsak 🥰😇
Denizanasi92 sweetangell puzzle alman çok iyi olmuş başlarda tek çeşit yiyor tek parça kullanmak çok iyi oluyo
sweetangell milletsanaseymiolacak aynen şu an tabaklar 300 küsür olmuş kasede 165 tl bakalım belki yine indirim olursa alacağım onu da 😇🤭 evet pahalılar çok mu gerekli belki değil ama çok hoşuma gidiyo 🤩
milletsanaseymiolacak sweetangell evet insan biraz da heves ediyor açıkçası yoksa biz sanki böyle tabaklarla mı büyüdük insan heves ediyor 😇