orkideSeverim sulalemde her kadin calisiyor ve her cocuga da babanne anneanne bakti hic oyle bir sorunla karsilasmadim. Ben de gonul rahatligiyla 5.ayda kayinvalideme birakip ise dondum hic pisman degilim oglum da beni cok dinler dinlemicek ve inat edicekse zaten kimseyi takmazlar ne anne ne babanne simdiye kadar hic bir zorlugu veya keskesini yasamadim allah da yasatmasin hicbir anneye dilerim🌸