Merhaba 7 ay 12 günlük kızım var az once sehrıye corbası yaptım yedırıyodum burnuna geldı sehrıye tam sılecekken burnunu cektı içine kactı hemen aspiratörle cektım denız suyu sıkıp cok küçük bi parça geldı ama burnuna kacan o kadae küçük degıldı bırsey olur mu ? Eczaneyi aradım birsey olmaz dedı ama içim rahat etmedı