Beraninannesii ilk açıkladıklarında ne alaka dedim. Herhalde dışarıda toplanacağız diye düşündüm. Ama meğer çök-tutun-korun muydu neydi bunu yapacakmışız. Çok saçma. Sadece telefona sinyal göndererek insanların kendi başlarına bunu yapmalarını beklemek komik hatta. İlkokuldayken yapardık tatbikat ama başımızda öğretmenler olurdu, sınıf içindeki pozisyonumuzu, dışarı çıkışı yönetirlerdi. Herhangi bir eğitim verilmeden sadece bildirim gönderip olduğunuz yerde çökün korunun demek aşırı saçma. Altında başka bir şey vardır yoktur bilmiyorum ama tamamen mantık dışı bir durum olduğunu savunuyorum