Tatkıbat gıbı olmayan bısey bana asırı sacma geldı bu
Insanlar sokagamı cıkacak toplanma alanına mı godecek yoska sadece telefona mesaj mk gelecek ne olcak yanı zaten duyuruldu onxeden gercekcı olması beklenemez
Deseler kı toplanma alanına ne surede nasıl gıdebılırsınız bakın arac kullanmadan vs bı egıtım anlardım ama cok sacma bısey okuz altında buzagı aratıyolar zorla