Merhabalar biz ek gıdaya başlayalı 1,5 ay oldu. Tadımları bitirdik meyve sebze 3’er gün kuralıyla verdim. Verdiğim sebzeleri karıştırıp püre ya da çorba şeklinde veriyorum. Pek sevdiği yediği söylenemez. Farklı şekillerde vermek istiyorum ama süt yumurta alerjisi olduğu için hiç bi tarifi yapamıyorum. Siz neler veriyorsunuz bebeklerinize? Severek yedikleri tarifleri paylaşır mısınız rica etsem? 😇