Berilsmom46 Merhaba bayanlar bebekleriniz işaret parmağını ne zaman kullanmaya başladı 13 aylık kızım kitaptan arıyı göster hadi dediğimde sürekli baş parmağını kullanıyor piyanosuna bile baş parmağıyla basıyor aklıma iyi şeyler gelmiyor
Birdunyabircennetannesi Berilsmom46 14 15 aylıkken kullandı bence endişelenme tek bir belirti otizm olduğu anlamına gelmez canım
birmelekannesisyd Berilsmom46 13 aylık bebekte belli olmuyor 18 ay sonrası dikkatli takip edilirse belli oluyor canım bide belirtileri ayak parmakları ucunda yürümek herşeyi dizmek sıralamak oyuncakları oynamayı bilmemek hepsini üst üste yığmak aşırı titizlik ismine tepki vermemek ama şeker verilen al dediğin zaman seni Duyar onu gelip alır gözlerinin tam içine bakmaz gibi şeyler
Mavi1602 Berilsmom46 oğlum 24 aylık sanki o aylarda oda kullanmıyordu bence bi kaç ay sonra bilinçli kullanıyorlar ben öyle hatırlıyorum
Deletedmom_78 Berilsmom46 duyar kasmadım hanimefendi sakin olun öncelikle bu kadar sinir stres bunyenize zarar. Yani ister istemez görüp şimdi bende dusunecegim var mi yok du diye demek istedim anlayabildiniz mi?
Berilsmom46 birmelekannesisyd Işte belirtileri arasında el çırpması işaret parmağını kullanmaması da var benim kızım doğduğundan beri elini çırpar hatta kolun hiç yorulmuyor mu derim 24 saatte uyuduğu saatler rahat kolları insan ister istemez endişeleniyor p.yesi dr a gidecez mutlaka soracam bu konuyu. Teşekkür ederim bu arada cevabınız için
birmelekannesisyd Berilsmom46 rica ederim bu arada 15 aya kadar ufak tefek konuşuyor hiç bi sorun olmuyor sonrasında oluyor hepsi gidiyor bizimki şuan 4 yaşında konuşma hala gelmedi her zaman erken tanı iyiydir ☺️