Kızım 33 aylık sağlık ocağına gittim bi kilosuna boyuna bakalım diye o sırada baş çevresini ölçtü 46 çıktı baş çevresi hep geriden geliyor dedi. Sorun olur mu dedim bilmem dedi. Çocuk doktorumuza sordum en düşük ölçüm 42 cm ye kadar kabul ediyoruz dedi bıngıldağı kapandıysa zaten biz 18. Aydan sonra kafa çevresini ölçmüyoruz dedi bilgisi olanlar yazabilir mi ?