Kızlar 2 gündür yavaştan ısırmaya başladı artık .nasıl tepki versem bilemiyorum.yapma annecim diyorum acıyor cıss oldu diyorum bu kezde emmeyi bırakıp ağlıyor .inmek istiyor kucağımdan .ne yapacağımı şaşırdım artık bi tavsiye verin ne yapiyim da ağlatmadan anlayacağı bi şekilde davransam 🤦🏼♀️🤦🏼♀️