Bebeğim 9 aylık oldu bu gün. Bu güne kadar bir çok post açtım bebeğim ek gıda yı pütürlü yemiyor yesede kusuyor diye acaba vitamin eksikliğiyle alakası olabilir mi ? Dr götürdüğümde reflü dediler ancak çorbalarda kusmuyor hafiy yoğun kıvamlı vereyim çorba bile olsa öğürüyor yada yemek istemiyor hiç bir şekilde sadece anne sütü alıyor artık çok yoruldum lütfen deneyimlerinizi paylaşın çare arıyorum 🥺