motheroftwoangels Saygı yine ön planda olarak yanlış bilene doğrusunu söyleyebilirim, ancak bunu anlaması için extra bir çaba da göstermem. Yani geçen bir tartışmadan örnek vereyim, benim için doğru olan anne için çalışmak iyi ise çalışmalı, ev hanımı olmak iyi ise ev hanımı olmalı. Ev hanımlarını da çalışanları da alkışlar saygı duyarım. Başkasının doğrusu sadece ev hanımlığı yapmak olabilir, ancak orada çalışan annelerin anneliğine laf edilir ise yanlış olduğunu söyler tartışmaya da girerim çünkü bu yapılan saygısızlıktır, ona da saygı duyamam. Saygısızlık yapar ise durum değişir. Umarım anlatabilmişimdir 🫠