Canım geçmiş olsum.. Doğumdan 15 sonra aşırı sancıyla safra kesemde taş olduğunu öğrendim doktor en yakın zamanda aldırmam gerekli demişti bebeğim 4 aylıkken 2 eylülde ameliyat oldum emzirmediğim için açıkcası ağrı eşiğim çok düştüğü için 15 20 güne anca toparlandım. Kolay bir ameliyat değildi benim için ama korkulcak bişeyde değil kapalı amliyatla aldırdım safra kesemi şuan herşey yolunda gayet iyiyim ama ameliyat sonrası muhakkak yanında birisi olmalı tek başına bebişe bakmak çok zorlamıştı..Sezeryandaki gibi yan yatmak va zorlamıştı ama dediğim gibi 20 güne kendine geliyorsun..