Kizlar avent biberon kullanıyorum doğduğunda tek delikli emzik aldım 3aylik olduğunda 2delikliye geçtim şimdi 6aylik geçen gün aldım ama yanlış almışım 4 delikli fazla geldi 3gundur deniyorum boğuluo çocuk çabuk bitio şişio değişimde olmuo şimdi tekrar 3 delikli alcam ama arkadaş dünya para 179 TL bı emzik resmen biberon parası illa birilerinin aklına gelmiştir su 2 delikli olan emzige 3. Deliği açsam iğneyle ne olur ya bide olmazsa ziyan etmekten korkuyorum deneyen varmı aranızda 😂😂