Bebeğim sadece annesütü ile besleniyor. Henüz 4 aylık o yüzden ek gıdaya başlayamıyorum. Sütüm bazen yetersiz geldiği için mama vermek istiyorum fakat bebeğim hicbir şekilde mamayı sevmiyor yutmadan anında çıkarıyor. 3 çeşit mama denedim. Mamayı nasıl sevdirebilirim ? Şimdiden tavsiyeleriniz için teşekkürler güzel anneler