Lisanstan istediğim puanı alamadım çalışamadım daha doğrusu katiplik için girmiştim sınava biliyorsunuz adalet bakanlığı çift yıldan alıyor yani bir daha hazırlansam 2024 KPSS giricem alımlar 2025 şubatta olursa 28 yaşımda olacağım çok mu geç kalıyorum endişeliyim