Kevser472 Kızlar herkes 40 dan sonra yok uyku düzeni yok emmesi yok hal hareketleri büyümesi vs değişir diyorlar çarşamba çıkıyor 40 mız şimdi hemen bebeğim değişecek mi 😂😂😂
elizabeth Kevser472 valla benim ki değişmişti en azından ağlama süresi azalmıştı 😀 bi de 4. Aydan sonra çok değişti
TheBaby Kevser472 40′ında 2.ayında 4.ayında. 6.ayında. 10.ayında 1 yaşında 1,5 yaşında maşallah hep bir değişkenlik😂
Durununannesi3433 Kevser472 bismillah daha bir durun ne değişmesi. İlk 4 ay uyku düzeni beklenmez bebek bu. Asker değilki disiplinle uyusun.
nmt41 Kevser472 benim 3ay sonra değişti uykusu emmesi atak dönemidir dedim bitmeyen atak , sütüm yok dedim var geliyor yani hala zorlanıyorum gece uyurdu gündüz uyurdu azaldı uykusu
Ayseey Kevser472 benim bebeğim uyuyan bir bebekti 40 tan sonra uykusu olmayan gaz sancısı olana bağıran bir bebeğe döndü
papatyam-34 Kevser472 5 gün oldu sabahları en az iki üç saat uyanık kalıyor akşam üstleri de kuş uykusuna yatıyor 6 ile 10 arası en fazla 10 dakika uyuyor saat 10 dan sonra bi daha uyanmıyor emzirmek için ben kaldırıyorum onda da uykusu bölünmüyor emdikten sonra devam ediyor 😂
Busra986532 Kevser472 42 gün sadece bezi açıldığında 2 dk ağlamıyordu.onun harici morarana kadar ağlayıp krize giriyordu. 42 gün sonrası binlerce şükür ağlamadan durma süreleri uzadı. Bazen 1 saat bile ağlamadığı oluyor 2 ay 8 gü
bebegim86 Kevser472 43. Günden selam hersey daha beter oldu 😂 2 gecedir doğru düzgün uyku yok gündüzde keza oyle sürekli 24 saat emmek istiyor
Ozgeruya bebegim86 40 gün boyunca emzirip uyudu hep 40 indan sonra tam bi felakettik bide alerjimiz varmış onunda huysuzluğu varmış anlayana kadar kabus gibiydi
Suleakblt Kevser472 40 çıktı meme reddi yaşadık ve gündüz uykusu azaldı 9 gün sonra 3 ay bitecek gündüz uykusu hiç yok 15 dk yarım saatte uyanıyo napıcam bilmiyorum 🤦🏻♀️
Kevser472 Herkesin ne değişik tecrübeleri olmuş ay korkmaya başladım benimki de gündüzleri uyur geceleri uyumaz umarım tam tersi olarak değişir 😂