Deletedmom_78 valla ben tavuğu bile son kullanma tarihine kadar bitirmeye çalışıyorum kimileri tarihten sonra bile kullanıyor ama çok riskli bişey heleki bu kıymaysa bence tarihten önce tüketmeni tavsiye ederim ne olur ne olmaz. Market kıymalarının içine boya bile koyuyorlarmış rengi düzelsin diye haberlerde izlemiştim at etinden falan ürettiklerini söylemişti haberler